Informace studijního oddělení


 Nápověda 


Zobrazuji informace 1 - 10 ze 954 nalezených   strana: 1/96

Dobošová Anna 14.03.2019 Změna místnosti- studijní oddělení
OD 14.3.2019 studijní oddělení je v přízemí, místnost 03. Úřední hodiny beze změny.

Veselá Drahomíra 06.02.2019 ZÁPIS DO LETNÍHO OBDOBÍ ŠK.R. 2018/2019
Připomínám studentům - zápisový list, studijní zprávu, doklad o zaplacení školného/v papírové podobě/, index, je nutné odevzdat na studijní oddělení do pátku tj. do 8. února.Platí i pro studenty VO3 I,K, M - praxe.
V pátek úřední hodiny 9-12h.


Veselá Drahomíra 19.11.2018 Vstupní karty - 2 a 3. ročníky
Můžete již vyzvednout na studijním oddělení.

Veselá Drahomíra 14.11.2018 Vstupní a isis karty 2 a 3. ročníky
Žádám studenty všech oborů, aby přinesli co nejdříve na studijní oddělení vstupní a isic kartu. Děkuji.

Veselá Drahomíra 25.10.2018 IMATRIKULACE - 1. ročníky šk.r. 2018/2019
Dne 1.11.2018 se koná v Hotelu Occidental Praha, Na strži 1660/32 Praha 4-Krč, slavnostní imatrikulace prvních ročníků VOŠIS. Sraz studentů je nejpozději v 10,30 před budovou hotelu ve společenském oděvu.
Výuka dne 1.11. pro 1. ročníky je zrušena, je nahrazena slavnostní imatrikulací, která je považována za povinnou.


Veselá Drahomíra 18.09.2018 Údaje pro přístup k webu - VO2, VO3
vyzvednete na studijním oddělení.

Veselá Drahomíra 14.09.2018 Absolventi v září 2018
Diplom vyzvednete na sekretariátě školy.

Veselá Drahomíra 31.08.2018 Zrušení úředních hodin - studijní oddělení
Dne 3. září jsou úřední hodiny pro všechny obory zrušeny - zápisy do 1. ročníků.

Veselá Drahomíra 27.08.2018 ZÁPIS DO 1. ROČNÍKU - ŠK.R.2018/2019
Zápis pro všechny studijní obory se koná dne 3. září 2018 v 9,00 hod. pro Informační management 2. patro, uč. 2.1.
pro Technické obory v 9,00 hod. 1. patro, uč. 1.1.
S sebou doneste:
2 ks fotografie pasového formátu
potvrzení o zaplacení školného a vstupní karty
občanský průkaz
průkazku zdravotní pojišťovny
propisovací pero s modrou náplní.


Veselá Drahomíra 21.08.2018 Náhradní a opravný termín AZ září 2018
Náhradní a opravný termín absolventských zkoušek se koná pro Služby knihoven, Služby muzeí a galerií a Podnikovou informatiku dne 10. září 2018.
27. srpna v době od 8-12 hodin odevzdáte:
2 výtisky AP
index (kdo neodevzdal)
přihlášku k náhradnímu/opravnému termínu zkoušky
vytisknutý formulář o vložení Pdf formátu AP do systému.


 <<  < novější  starší >  >>